24.11.2009

Prima vizita la doctor

azi am fost la doctor sa fac vaccin...
Doctorul un tip super de treaba, tinerel si posesor de dihorita care il musca incredibil de rau. Initial a zis ca am 5 luni dupa marime mea, insa cand a analizat dintisorii mei si dat seama ca am abia 3 luni dar ca sunt mai dezvoltat. La sfarsitul consultatiei chiar a zis ca daca nu voi fi castrat, voi fi cautat pentru imperechere caci sunt un exemplar frumos.
Vaccin nu am facut, ca nu mai era .. dar ne va suna cand vor venii furnizorii cu vaccinuri.
Am facut carnet de sanatate ( 1o ron ) si deparazitarea ( tot 10 ron ) care a fost o injectie in pielea intinsa de la ceafa. Injectia nu m-a durut deloc, adica nici macar nu am clipit, deaceea doctorul m-a considerat cam nesimtit. :P
Pe drum, am oprit la un pet shop sa vedem daca are ceva pentru dihori, orice... Nu avea sampon dar am gasit mancare. Uscata, la cutie de 750 g, 18 ron. Aveau si ham pentru rozatoare ce mi se potriveste ( 30 ron ), cu lesa elastica inclusa.
Cam pe atat pe ziua de azi. A, era sa uit, am stat super cuminte pe masa doctorului, poate din cauza ca abia am fost trezit. Iar toata lumea de acolo, doctor si asistente, toti au dihori acasa si ma mangaiau si imi aratau dragoste. :P Deci puteti merge cu incredere...
Crystal vet, Sos. Iancului nr. 11
( Alte info: pasaport european 70 ron, Microcip 100 ron )