07.12.2009

Mihai si dihorul lui pe nume Gogo

Mihai : salut. GOGO e bine

Mihai : ne jucam

Mihai : a invatzat sa faca la litiera

Mihai : adica de 2 zile cand iese afara sa ne jucam si-l trece vre-o treaba, intra in cusca si o face apoi iese iar la joaca

Mihai : de inteles eu ma inteleg cu el si nu prea ma musca

Mihai : dar pe prietena mea o mai capseaza

Mihai : probabil simte ca ii e frica.... sau poate nu il abordeaza ea cum trebuie

Mihai : eu sunt mai decis cand pun mana pe el

Mihai : ea in schimb il mangaie si il apuca mai usor

Mihai : nu stiu ce sa zic

Mihai : cu casa s-a obisnuit

Mihai : si cu casa noastra si a lui

Mihai : am reusit sa-i fac hamacu din tricou

Mihai : aceeasi problema aveam si eu

Mihai : il faceam cu burta si cand se aseza se intindea pana jos

Mihai : dar am rezolvat problema

Mihai : i-am facut si un etaj unde i-am pus mancarea si apa

Mihai : mananca cam mult

Mihai : nu stiu ce sa zic

Mihai : al tau cat mananca?

Mihai : a mancat ieri 4 linguri cu varf dintr-o cutie daia cum aveai si tu

Mihai : mancare umeda